Referenciák

David Gerincklinika

Régi ismerőseink még 2008-ban kerestek meg minket, hogy újítsuk meg a David Gerincklinika website-ját. Azt tanácsoltuk, lépjünk egyet hátrébb, és ne a website-ra koncentráljunk, hanem arra, hogy általában véve hogyan tudnak eladni a neten.

Az online értékesítési csatornájukba két forrásból érkeznek a regisztráltak. Az egyik a Google AdWords, ahol a hirdetésekre kattintó érdeklődők egy egyszerű site-ra, egy ún. landing page-re érkeznek, majd regisztrálnak. A másik forrás pedig a keresők, amik a megújult, keresőoptimalizált website-ra irányítják a látogatókat – akik aztán regisztrálnak. Ugyanis a website-ot is úgy építettük fel, hogy minden részletében segítse az értékesítést.

Mostanra a David Gerincklinika website-ja és hirdetései minden hónapban megbízhatóan hozzák a regisztráltakat és ezzel együtt az új pácienseket.