AJÁNLATKÉRÉS
Kérlek, add meg a nevedet, email címedet, plusz írd le, miben tudunk segíteni! Pár napon belül válaszolunk.
Név
Nem írtál nevet, miért?
Telefon
Nem írtál nevet, miért?
Az ajánlatkérés tárgya
Nem írtál tárgyat, miért?
Szolgáltatások
AJÁNLATKÉRÉS

Online sales szolgáltatás

Online sales - Szolgáltatások

Online sales szolgáltatás

Az online értékesítésben és leadgenerálásban mindig is hittünk, mert jól mérhető és a legtöbb esetben egyszerűen hatékonyabb, mint a kizárólag offline módszerek.

Minden egyes ügyfélnél egyedi értékesítési rendszert dolgozunk ki, amely az adott cégnek és a cég üzleti céljainak leginkább megfelel. Ennek ellenére az online értékesítés általában online hirdetésekből és landing page-ekből épül fel, amelyekkel leadeket generálunk. 

A PPC hirdetéseken kívül lehet természetesen közösségi tartalommal, letölthető kontenttel, e-dm-mel, hírlevelekkel vagy akár SEO-val is kattintásokat szerezni, míg a regisztráció a landing page-eken kívül történhet a direkt ezzel a céllal felépített website-on vagy akár Facebook és LinkedIn űrlapokkal. 

De a regisztráció után sincs feltétlenül vége a feladatunknak. Call center partnereinkkel közösen a megszerzett leadeket akár telefonon is el tudjuk érni, és az érdeklődést sok esetben vásárlásba is át tudjuk fordítani.

Referenciáink innen érhetőek el.

 

PPC

PPC

PPC

Szeretjük az online hirdetéseket. Egyrészt egyszerű a történet: a hirdetés megjelenik, akit megérint, az meg rákattint, letölt, regisztrál stb. Másrészt meg valóban komplex is lehet, ha rendesen elemzünk, tervezünk, targetálunk, finomhangolunk, majd újra elemzünk és így tovább.

Sokan hátradőlnek, amikor látják, hogy sok kattintás érkezik, de ez nekünk soha nem volt elég. Mi akkor mondjuk egy hirdetési kampányra, hogy sikeres, ha eléri az előre meghatározott célját, legyen az egy meghatározott regisztrációszám, egy bizonyos célcsoport maximális elérése vagy egy pontosan definiált megtérülés. A cél és az igények felmérése után kialakítunk egy koncepciót, és miután jóváhagyta az ügyfél, hirdetési, site és egyéb szövegeket írunk, grafikai terveket készítünk, létrehozunk hirdetési fiókokat, beállítjuk a hirdetéseket. A hirdetések elindítása után rendszeresen nézzük az eredményeket, és ha kell, finomhangoljuk a rendszert, majd riportokat készítünk.

Tanácsadás

Tanácsadás

Tanácsadás

Nagy hagyománya van nálunk a tanácsadási projekteknek, és nem csak a marketingtanácsadásnak, hanem a marketinghez közeli témákkal kapcsolatos tanácsadásnak is. 

Marketingstratégiát nagyon különböző részletességgel dolgoztunk ki az elmúlt évtizedben: készítettünk már 120 oldalas stratégiát, illetve 2 oldalasat is. Volt olyan projektünk, ahol csak a helyzetelemzés hónapokig tartott, és volt olyan stratégiánk, amelyet több éven keresztül félévente finomhangoltunk.

Marketingstratégia kialakításán kívül részt vettünk eddig szolgáltatások és termékek felépítésében, piaci bevezetésében. Készítettünk már PR stratégiát, online stratégiát, online értékesítési stratégiát, közösségi média stratégiát. Segítettünk a partnereinknek CRM rendszer kiválasztásában, CRM és ERP rendszer testreszabásában, de voltak olyan “egzotikus” projektjeink is, mint amikor meg kellett határozni, hogy egy cég vidéki üzleteibe mely településekről hajlandóak beutazni ügyfelek.

Design

Design - szolgáltatások

Design

Mindig is vonzódtunk a szép dolgokhoz. Az egyszerű, kis költségvetésű projekteket is addig-addig “masszírozzuk”, amíg szép nem lesz a végeredmény. Ezért viszünk a mai napig grafikai és design projekteket.

Logók, arculati kézikönyvek, névjegyek, dokumentum sablonok, újsághirdetések, óriásplakátok, dm levelek, szórólapok, prospektusok, katalógusok, termékcímkék, fotózás, filmforgatás, videó, 3D animáció készítése, e-dm, hírlevél, website-ok, webshopok, landing page-ek, online hirdetések... Számtalan grafikai és design megbízást teljesítettünk az elmúlt években.

A hagyományos grafikai munkák mellett UX és UI design projekteket is vállaltunk - főként a website építési, illetve tanácsadási megbízásaink kiegészítéseként.

Egyéb marketingszolgáltatások

Más - szolgáltatások

Egyéb marketingszolgáltatások

Projektmenedzsment

Sok ügyfél csodálkozik, hogy ajánlatainkban miért említjük meg külön tételként a projektmenedzsmentet. A KPMG egyik felmérése szerint a vizsgálat vállalatok 70%-ánál legalább egy projekt meghiúsult az elmúlt 12 hónapban. Hát ezért!

Egy-egy nagyobb marketingprojekt levezénylésére általában nincsenek felkészülve a cégek. Egy jól szervezett vállalkozásnál mindenkinek megvan a saját feladata, és nincs ideje arra, hogy heti vagy akár napi több órát foglalkozzon egy új projekttel. Ráadásul a legtöbben nem értenek a marketing adott területeihez, így fogalmunk nincs, mennyi időt kell egy-egy feladatra hagyni, hogyan kell a specialistákat briefelni, vagy úgy általában mi az adott feladat már elfogadható megoldása.

Kedvenceink a néhány hónapos, maximum egy éves projektek, de volt már több esztendőn átnyúló projektünk is, illetve olyan projektek, amelyeket évente egyszer elővettünk és finomhangoltunk.

Külön marketing projektmenedzsment megbízásaink is voltak már, de általában más szakmai tartalommal együtt vállalunk PM feladatokat, leginkább tanácsadási tevékenységgel. Tanácsadási szolgáltatásainkról itt olvashattok.

 

Website 

A legtöbb cég virtuális életében még mindig a website a legfontosabb. Egy valamire való site nélkül nem sok értelme van jelen lenni az interneten.

Meggyőződésünk, hogy egy website felépítése elsősorban nem programozási feladat. A site-oknál is a tervezést tartjuk a legfontosabb fázisnak, és a tervezés során stratégiai, használhatósági és keresőoptimalizálási szempontokat veszünk figyelembe. 

A tervezés után pedig elkészítjük a site látványtervét, megírjuk a tartalmakat és elvégezzük a programozást. Általában külsős grafikusokkal és fejlesztőkkel dolgozunk együtt, ezért az egyes részmunkákat fegyelmezett projektmenedzsmenttel tartjuk össze.

Az online értékesítésben használt landing page-eket ezzel szemben általában nem egyedileg fejlesztjük le, hanem erre specializált szolgáltatásokat használunk.

 

Online hirdetés

Banner hirdetéseket és kattintás alapú hirdetéseket is készítünk. A PPC hirdetések közül általában Google Ads és Facebook Ads kampányokat futtatunk. A kattintás alapú hirdetéseknél először megtaláljuk azokat a kulcsszavakat, amelyekre érdemes hirdetni, vagy meghatározzuk, mely célcsoportnak érdemes hirdetni. Aztán megírjuk a hirdetési szövegeket, elkészítjük a grafikákat, felállítjuk a hirdetési fiókokat, és beállítjuk a hirdetéseket. Később a kezdeti eredmények alapján finomhangoljuk a kampányt, majd beszámolót és elemzést készítünk az eredményekről.

A hirdetések persze nem önmagukért vannak, ezért a hirdetések mellé sokszor készítünk landing page-eket, amelyek aztán a regisztráltakat adatbázisba gyűjtik. Regisztrációra legtöbbször ingyenes szolgáltatással, promóciós ajánlattal, nyereményjátékkal vagy letölthető tartalommal ösztönözzük a látogatókat.

 

Közösségi média

A közösségi média nagy szerelem volt… úgy 10 éve. Aztán kicsit lehűtöttük magunkat - és az ügyfeleinket -, amikor kiderült, hogy egyszerűen nem mindenkinek éri meg foglalkozni vele.

Tehát a közösségi média sem csodaszer, és ugyanúgy közelítünk hozzá, mint minden máshoz. Először is megtervezzük, hogy milyen céllal, kinek, mit és milyen erőforrásokból szeretnénk kommunikálni. Miután kialakítottuk a közösségi média stratégiát, felépítjük a közösségi média accountokat, legyen az Facebook Page, Linkedin vagy más médium. Minden egyes cég fiókját egyedileg alakítjuk ki, ha kell, designt készítünk és elvégezzük a szükséges fejlesztéseket.

De a nehéz munka csak ezután következik: az értékes és/vagy érdekes információ előteremtése, a posztolás, kommentelés, a trollok féken tartása: egyszóval a közösségi média fiókok kezelése. Szívesen csináljuk ezt is, mivel amúgy is állandóan jelen vagyunk a közösségi médiában.

 

E-hírlevél, e-dm

A mai napig úgy gondoljuk, hogy a legtöbb cég úgy költi el legjobban a marketingre szánt keretét, ha direktben kommunikál a meglévő és potenciális ügyfeleivel.

Ha egy cégnek aránylag kevés lehetséges ügyfele van, mindig a direkt marketinget javasoljuk, annak is az internetes változatát. Az e-hírlevél vagy e-dm projekteknél kiválasztjuk a hírlevélküldő megoldást, elkészítjük a designt, megírjuk a szövegeket, kiküldjük a maileket, aztán riportot és/vagy elemzést készítünk az eredményekről, és a következő alkalommal már finomhangolt mailt tudunk küldeni. 

 

Online és offline PR

Sok-sok évet töltöttünk a public relationsszel. Jól látjuk, hogy a hagyományos médiakapcsolatokat ma már nehezen lehet elválasztani az online pr-től, ezért a kettőt általában együtt ajánljuk.

Biztonsággal használjuk az összes klasszikus médiakapcsolati eszközt: a közlemények, szakértői cikkek és kommentárok írását, sajtóesemények szervezését, sajtóiroda működtetését, sajtófigyelések és -elemzések készítését. Nagy büszkeségünk, hogy minőségi white paperöket, esettanulmányokat és más nagyobb lélegzetű tartalmakat is el tudunk készíteni. Sőt, angol anyanyelvű lektoraink segítségével minderre angolul is képesek vagyunk.

 

Egyéb szolgáltatások

Amikor megalapítottuk a cégünket, az volt az eredeti víziónk, hogy outsourced marketinggel fogunk foglalkozni, tehát KKV-knak nem kell marketingest alkalmaziuk, mert mi mindent jobban, olcsóbban meg tudunk oldani, mint egy “belsős”.

Az évek során egyre inkább az online projektek, majd azon belül is az online értékesítés és a tanácsadás került a fókuszba, azonban a tudás és a kapcsolatok megmaradtak. A mai napig szinte minden marketingfeladatot meg tudunk oldani, amire egy cégnek szüksége lehet.

404     Jogi nyilatkozat     Copyright 2008-2020 atman marketing Kft.