AJÁNLATKÉRÉS
Kérlek, add meg a nevedet, email címedet, plusz írd le, miben tudunk segíteni! Pár napon belül válaszolunk.
Név
Nem írtál nevet, miért?
Telefon
Nem írtál nevet, miért?
Az ajánlatkérés tárgya
Nem írtál tárgyat, miért?
Szolgáltatások
AJÁNLATKÉRÉS

Egyéb marketingszolgáltatások

Projektmenedzsment

Sok ügyfél csodálkozik, hogy ajánlatainkban miért említjük meg külön tételként a projektmenedzsmentet. A KPMG egyik felmérése szerint a vizsgálat vállalatok 70%-ánál legalább egy projekt meghiúsult az elmúlt 12 hónapban. Hát ezért!

Egy-egy nagyobb marketingprojekt levezénylésére általában nincsenek felkészülve a cégek. Egy jól szervezett vállalkozásnál mindenkinek megvan a saját feladata, és nincs ideje arra, hogy heti vagy akár napi több órát foglalkozzon egy új projekttel. Ráadásul a legtöbben nem értenek a marketing adott területeihez, így fogalmunk nincs, mennyi időt kell egy-egy feladatra hagyni, hogyan kell a specialistákat briefelni, vagy úgy általában mi az adott feladat már elfogadható megoldása.

Kedvenceink a néhány hónapos, maximum egy éves projektek, de volt már több esztendőn átnyúló projektünk is, illetve olyan projektek, amelyeket évente egyszer elővettünk és finomhangoltunk.

Külön marketing projektmenedzsment megbízásaink is voltak már, de általában más szakmai tartalommal együtt vállalunk PM feladatokat, leginkább tanácsadási tevékenységgel. Tanácsadási szolgáltatásainkról itt olvashattok.

Website 

A legtöbb cég virtuális életében még mindig a website a legfontosabb. Egy valamire való site nélkül nem sok értelme van jelen lenni az interneten.

Meggyőződésünk, hogy egy website felépítése elsősorban nem programozási feladat. A site-oknál is a tervezést tartjuk a legfontosabb fázisnak, és a tervezés során stratégiai, használhatósági és keresőoptimalizálási szempontokat veszünk figyelembe. 

A tervezés után pedig elkészítjük a site látványtervét, megírjuk a tartalmakat és elvégezzük a programozást. Általában külsős grafikusokkal és fejlesztőkkel dolgozunk együtt, ezért az egyes részmunkákat fegyelmezett projektmenedzsmenttel tartjuk össze.

Az online értékesítésben használt landing page-eket ezzel szemben általában nem egyedileg fejlesztjük le, hanem erre specializált szolgáltatásokat használunk.

Online hirdetés

Banner hirdetéseket és kattintás alapú hirdetéseket is készítünk. A PPC hirdetések közül általában Google Ads és Facebook Ads kampányokat futtatunk. A kattintás alapú hirdetéseknél először megtaláljuk azokat a kulcsszavakat, amelyekre érdemes hirdetni, vagy meghatározzuk, mely célcsoportnak érdemes hirdetni. Aztán megírjuk a hirdetési szövegeket, elkészítjük a grafikákat, felállítjuk a hirdetési fiókokat, és beállítjuk a hirdetéseket. Később a kezdeti eredmények alapján finomhangoljuk a kampányt, majd beszámolót és elemzést készítünk az eredményekről.

A hirdetések persze nem önmagukért vannak, ezért a hirdetések mellé sokszor készítünk landing page-eket, amelyek aztán a regisztráltakat adatbázisba gyűjtik. Regisztrációra legtöbbször ingyenes szolgáltatással, promóciós ajánlattal, nyereményjátékkal vagy letölthető tartalommal ösztönözzük a látogatókat.

Közösségi média

A közösségi média nagy szerelem volt… úgy 10 éve. Aztán kicsit lehűtöttük magunkat - és az ügyfeleinket -, amikor kiderült, hogy egyszerűen nem mindenkinek éri meg foglalkozni vele.

Tehát a közösségi média sem csodaszer, és ugyanúgy közelítünk hozzá, mint minden máshoz. Először is megtervezzük, hogy milyen céllal, kinek, mit és milyen erőforrásokból szeretnénk kommunikálni. Miután kialakítottuk a közösségi média stratégiát, felépítjük a közösségi média accountokat, legyen az Facebook Page, Linkedin vagy más médium. Minden egyes cég fiókját egyedileg alakítjuk ki, ha kell, designt készítünk és elvégezzük a szükséges fejlesztéseket.

De a nehéz munka csak ezután következik: az értékes és/vagy érdekes információ előteremtése, a posztolás, kommentelés, a trollok féken tartása: egyszóval a közösségi média fiókok kezelése. Szívesen csináljuk ezt is, mivel amúgy is állandóan jelen vagyunk a közösségi médiában.

E-hírlevél, e-dm

A mai napig úgy gondoljuk, hogy a legtöbb cég úgy költi el legjobban a marketingre szánt keretét, ha direktben kommunikál a meglévő és potenciális ügyfeleivel.

Ha egy cégnek aránylag kevés lehetséges ügyfele van, mindig a direkt marketinget javasoljuk, annak is az internetes változatát. Az e-hírlevél vagy e-dm projekteknél kiválasztjuk a hírlevélküldő megoldást, elkészítjük a designt, megírjuk a szövegeket, kiküldjük a maileket, aztán riportot és/vagy elemzést készítünk az eredményekről, és a következő alkalommal már finomhangolt mailt tudunk küldeni.

Online és offline PR

Sok-sok évet töltöttünk a public relationsszel. Jól látjuk, hogy a hagyományos médiakapcsolatokat ma már nehezen lehet elválasztani az online pr-től, ezért a kettőt általában együtt ajánljuk.

Biztonsággal használjuk az összes klasszikus médiakapcsolati eszközt: a közlemények, szakértői cikkek és kommentárok írását, sajtóesemények szervezését, sajtóiroda működtetését, sajtófigyelések és -elemzések készítését. Nagy büszkeségünk, hogy minőségi white paperöket, esettanulmányokat és más nagyobb lélegzetű tartalmakat is el tudunk készíteni. Sőt, angol anyanyelvű lektoraink segítségével minderre angolul is képesek vagyunk.

Egyéb szolgáltatások

Amikor megalapítottuk a cégünket, az volt az eredeti víziónk, hogy outsourced marketinggel fogunk foglalkozni, tehát KKV-knak nem kell marketingest alkalmaziuk, mert mi mindent jobban, olcsóbban meg tudunk oldani, mint egy “belsős”.

Az évek során egyre inkább az online projektek, majd azon belül is az online értékesítés és a tanácsadás került a fókuszba, azonban a tudás és a kapcsolatok megmaradtak. A mai napig szinte minden marketingfeladatot meg tudunk oldani, amire egy cégnek szüksége lehet.

404     Jogi nyilatkozat     Copyright 2008-2023 atman marketing Kft.