Szeretjük az online hirdetéseket. Egyrészt egyszerű a történet: a hirdetés megjelenik, akit megérint, az meg rákattint, letölt, regisztrál stb. Másrészt meg valóban komplex is lehet, ha rendesen elemzünk, tervezünk, targetálunk, finomhangolunk, majd újra elemzünk és így tovább.
Sokan hátradőlnek, amikor látják, hogy sok kattintás érkezik, de ez nekünk soha nem volt elég. Mi akkor mondjuk egy hirdetési kampányra, hogy sikeres, ha eléri az előre meghatározott célját, legyen az egy meghatározott regisztrációszám, egy bizonyos célcsoport maximális elérése vagy egy pontosan definiált megtérülés. A cél és az igények felmérése után kialakítunk egy koncepciót, és miután jóváhagyta az ügyfél, hirdetési, site és egyéb szövegeket írunk, grafikai terveket készítünk, létrehozunk hirdetési fiókokat, beállítjuk a hirdetéseket. A hirdetések elindítása után rendszeresen nézzük az eredményeket, és ha kell, finomhangoljuk a rendszert, majd riportokat készítünk.